• 04-02-2023, 22:48:07
    #1
    Kurumsal PLUS
    Selamlar kiracının oturduğunu binaya doğal altyapısı geldi. Fakat aktif edilmedi. Kendisi gidip başvuru yapmaya çalışmış ama ev sahibi başvuru yaptıktan sonra kiracı üstüne alabilir demişler. Bunu sorduk doğruymuş.

    Başvuru yaparken 2400 küsür ücret alıyorlar. Aboneliği kiracıya devrederken diğer elektrik/su firmalarının yaptıkları gibi 2400 tl yatırdığım parayı iade edecekler mi?

    Firma: aksa
  • Kabul Edilen Cevap
    • furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      acaba bu tek seferlik ilk bağlantı ücreti olabilir diye ev sahibinin ödemesi gerekmiyor mu. Çünkü tek mantıklı açıklaması bu.
      Eve ilk defa doğalgaz bağlandığı için tek seferlik siz ödeyeceksiniz. Sonrasında kiracı sözleşmesiyle gelip aboneliğini açtıracak.

      Sizin ödediğiniz para = Tek seferlik doğalgaz bağlantı bedeli
      Kiracının ödeyeceği para = Abonelik başlatma bedeli
  • 04-02-2023, 22:50:14
    #3
    Tapunun fotokopisi yetiyordu diye biliyorum. Bizim kiracı öyle yaptı. Ev sahibine ihtiyaç yok
  • 04-02-2023, 22:50:48
    #4
    Hocam abone ücreti ne kadar normal kiracı olarak aldın dı mı oda 2400 tl yoksa
  • 04-02-2023, 22:50:59
    #5
    Kurumsal PLUS
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapunun fotokopisi yetiyordu diye biliyorum. Bizim kiracı öyle yaptı. Ev sahibine ihtiyaç yok
    Babam oturdugumuz bina için gittiğinde sormuş bunu fakat ev sahibi üstüne aldıktan sonra kiraci alabilir demişler. Acaba şu 2500 küsür tl almak için mi yapıyorlar.
  • 04-02-2023, 22:51:42
    #6
    Kurumsal PLUS
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam abone ücreti ne kadar normal kiracı olarak aldın dı mı oda 2400 tl yoksa
    Sorunuzu tam anlamadım doğal gaz abonelik ücreti 2500 küsür tl ödeyip aboneliği başlatacaz sonra kiracı üstüne alacak. Fakat benim koyduğum para iade edilecek mi onu öğrenmek istiyordum.
  • 04-02-2023, 22:52:03
    #7
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam oturdugumuz bina için gittiğinde sormuş bunu fakat ev sahibi üstüne aldıktan sonra kiraci alabilir demişler. Acaba şu 2500 küsür tl almak için mi yapıyorlar.
    15 yıldır ev kiraya veriyoruz biz öyle bir şey yapmadık. Ev sahibine ihtiyaç yok
  • 04-02-2023, 22:52:46
    #8
    Kurumsal PLUS
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yıldır ev kiraya veriyoruz biz öyle bir şey yapmadık. Ev sahibine ihtiyaç yok
    Sıfırdan abonelik olacak altyapı bağlandı ama gaz verilmedi daha mahalleye. Anlamadım bende ya
  • 04-02-2023, 22:54:15
    #9
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırdan abonelik olacak altyapı bağlandı ama gaz verilmedi daha mahalleye. Anlamadım bende ya
    Biz tapu fotokopisi verdik diye aklımda kalmış ama gitmedigimize eminim. Aksa gaz bakıyor bizim bölgeye de