furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfırdan abonelik olacak altyapı bağlandı ama gaz verilmedi daha mahalleye. Anlamadım bende ya
Biz tapu fotokopisi verdik diye aklımda kalmış ama gitmedigimize eminim. Aksa gaz bakıyor bizim bölgeye de