Selamlar kiracının oturduğunu binaya doğal altyapısı geldi. Fakat aktif edilmedi. Kendisi gidip başvuru yapmaya çalışmış ama ev sahibi başvuru yaptıktan sonra kiracı üstüne alabilir demişler. Bunu sorduk doğruymuş.

Başvuru yaparken 2400 küsür ücret alıyorlar. Aboneliği kiracıya devrederken diğer elektrik/su firmalarının yaptıkları gibi 2400 tl yatırdığım parayı iade edecekler mi?

Firma: aksa