Tapunun fotokopisi yetiyordu diye biliyorum. Bizim kiracı öyle yaptı. Ev sahibine ihtiyaç yok
Babam oturdugumuz bina için gittiğinde sormuş bunu fakat ev sahibi üstüne aldıktan sonra kiraci alabilir demişler. Acaba şu 2500 küsür tl almak için mi yapıyorlar.