English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yıldır ev kiraya veriyoruz biz öyle bir şey yapmadık. Ev sahibine ihtiyaç yok
Sıfırdan abonelik olacak altyapı bağlandı ama gaz verilmedi daha mahalleye. Anlamadım bende ya