Selamlar kiracının oturduğunu binaya doğal altyapısı geldi. Fakat aktif edilmedi. Kendisi gidip başvuru yapmaya çalışmış ama ev sahibi başvuru yaptıktan sonra kiracı üstüne alabilir demişler. Bunu sorduk doğruymuş.
Başvuru yaparken 2400 küsür ücret alıyorlar. Aboneliği kiracıya devrederken diğer elektrik/su firmalarının yaptıkları gibi 2400 tl yatırdığım parayı iade edecekler mi?
Firma: aksa
kiracı için doğal gaz başvurusu?
22
●456
- 04-02-2023, 22:48:07
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 04-02-2023, 22:49:32
- 04-02-2023, 22:50:59Babam oturdugumuz bina için gittiğinde sormuş bunu fakat ev sahibi üstüne aldıktan sonra kiraci alabilir demişler. Acaba şu 2500 küsür tl almak için mi yapıyorlar.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 22:51:42Sorunuzu tam anlamadım doğal gaz abonelik ücreti 2500 küsür tl ödeyip aboneliği başlatacaz sonra kiracı üstüne alacak. Fakat benim koyduğum para iade edilecek mi onu öğrenmek istiyordum.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 22:52:0315 yıldır ev kiraya veriyoruz biz öyle bir şey yapmadık. Ev sahibine ihtiyaç yokfurkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 22:52:46Sıfırdan abonelik olacak altyapı bağlandı ama gaz verilmedi daha mahalleye. Anlamadım bende yaEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 22:54:15Biz tapu fotokopisi verdik diye aklımda kalmış ama gitmedigimize eminim. Aksa gaz bakıyor bizim bölgeye defurkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
