Abilerim ablalarım konuya
16
●444
- 31-01-2023, 23:56:24Lise son sınıf öğrencisiyim dershaneye gidiyorum fakat istemeyerek gidiyorum ve okul bana göre değil gibi ama okumasam ne yapcağımı bilmiyorum sürekli mutsuz ve ölü gibi dolaşıyorum fikirlerinizi öğrenebilir miyim
- 31-01-2023, 23:59:08Üyeliği durdurulduKardeşim burada olduguna göre belliki azda olsa bilgisayar kafası var sende benden sana tavsiye git yazılımcılık bilişim birsey oku okudugun sürectede buradan ufgak tefek işler al paranı kazan hem okumus hem calısmıs ol böyle devam et okumıycam diyipte meslege falan gidip kendini bitirme oku ama sevdiğin bölümü oku
- 01-02-2023, 00:00:532 3 senedir internet üzernden az da olsa birşeyler kazanıyorum ve bunları yaparken mutlu oluyorum okul falan işkence gibi geliyorSocialmediaexpe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 00:01:22alternatiflerini mutlaka oluştur. bunu yapmadan hareket etme derim. ama gidebileceğin çok yol varsa gideceğin hiç yol yok demektir. şuan da içinden sıyrılmaya çalıştığım durum diyebilirim.selcukararat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 00:01:36Üyeliği durdurulduÇok basit bunu düşünecek yaştasın. Düşün taşın karar ver eğer okumazsan zorlu bi hayat seni bekliyor şuan ruh halin kötü bide okumayıp istemediğin bi işte sabahtan akşama kadar vakit harcıyorsun. Suanki durumuna sukredersin. Ama birde hayal kur okumuşsun istediğin meslektesin bi süre sonra kendi işini kurmuşsun. Mutlu bir tablo kim istemez ki.
Şimdi geri başa dönelim. Eğer işin zorluğunu göze alabileceksen gir gecikme iş öğren bı dukkanda. Bende ticaret kafası var deyip nice iş batıran insanlar var.
Birde mutlu tabloyu göz önüne getir. Evet uzun lafın kısası ise eğer şimdi zorluğu göze almazsan ilerde göze alamadığın zorluğu çekersin. Tam tersi durumda ise çok zorlanacaksin ama ilerde meyvesini hayli hayli yersin. - 01-02-2023, 00:07:35tahmini 100k civarı bir sıralama gelir gibi belli olmaz tabi de 1ook gelse ne yazacaksın iştetiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2023, 00:08:54abi onları düşünüyorum zaten iyi seviye ingilizcem var biraz almanca ve rusçada var okuyup ne meslek yapabilirim ona karar veremiyorumhesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle