Lise son sınıf öğrencisiyim dershaneye gidiyorum fakat istemeyerek gidiyorum ve okul bana göre değil gibi ama okumasam ne yapcağımı bilmiyorum sürekli mutsuz ve ölü gibi dolaşıyorum fikirlerinizi öğrenebilir miyim