Kardeşim burada olduguna göre belliki azda olsa bilgisayar kafası var sende benden sana tavsiye git yazılımcılık bilişim birsey oku okudugun sürectede buradan ufgak tefek işler al paranı kazan hem okumus hem calısmıs ol böyle devam et okumıycam diyipte meslege falan gidip kendini bitirme oku ama sevdiğin bölümü oku
2 3 senedir internet üzernden az da olsa birşeyler kazanıyorum ve bunları yaparken mutlu oluyorum okul falan işkence gibi geliyor