selcukararat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise son sınıf öğrencisiyim dershaneye gidiyorum fakat istemeyerek gidiyorum ve okul bana göre değil gibi ama okumasam ne yapcağımı bilmiyorum sürekli mutsuz ve ölü gibi dolaşıyorum fikirlerinizi öğrenebilir miyim
alternatiflerini mutlaka oluştur. bunu yapmadan hareket etme derim. ama gidebileceğin çok yol varsa gideceğin hiç yol yok demektir. şuan da içinden sıyrılmaya çalıştığım durum diyebilirim.