Zaten akademik olarak başarılı değilsen hiç üniversite için uğraşma, açıktan bir bölüme yazıl, kurumsal bir yerde iş bul, arkadaşım mezuna kaldı vasıfsız ve 12-13K maaş alıyor şu an, para biriktir ve yurtdışına gitmeye çalış bence.