• 13-01-2023, 17:00:24
    #1
    Yaklaşık 2,5 senelik evliyim. Evlendik evleneli eşimin en büyük hayali Dyson almaktı. Tabi o zamanlar borç çoktu. Ek iş yaptım, mesai yaptım elhamdülillah borcu bitirdim belimizi biraz doğrulttuk. İnsan borçsuz kalınca duramıyor rahat battı, eşimin isteği üzerine dyson v15 aldık. Dünyaya bir daha mı geleceğiz alalım gönlün olsun dedim ama bana gereksiz pahalı geldi. : ) Bana kalsa gırgırla bile süpürürüm ama evde üç tane kedi olunca ille de dyson alalım dedi.

    Sosyal medyada da çok rastladım ama abartıyorlar mı yoksa gerçekten kaliteli mi burada muhakkak kullanan vardır sormak istedim. Bir de şarjlı sanırım onların pil ömrü filan kaç sene gidiyor?
  • 13-01-2023, 17:02:04
    #2
    pahalı olana ayrıdan bi ilgi var ama dyson baya kaliteli marka. Fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum piyasada ki balondan dysonda nasibini aldı. Bir de dolar kurunun da etkisi var.
  • 13-01-2023, 17:03:56
    #3
    V12 ve animal big pro süpürgesi var bizde de. Gerçekten parasını hakediyor. Özellikle evde çocuk / evcil hayvan var ise Temiz yerlerden dahi çıkan toz / kir parasını hakettiğini gösteriyor. Güzel günlerde kullanmanız dileklerimle. ( bizde bozulur diye korkuyoruz artık )
  • 13-01-2023, 17:06:27
    #4
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pahalı olana ayrıdan bi ilgi var ama dyson baya kaliteli marka. Fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum piyasada ki balondan dysonda nasibini aldı. Bir de dolar kurunun da etkisi var.
    İlk baktığım seneler 7-8k idi ama v10 filandı galiba. Her şey gibi bu da uçmuş, teşekkür ederim.

    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V12 ve animal big pro süpürgesi var bizde de. Gerçekten parasını hakediyor. Özellikle evde çocuk / evcil hayvan var ise Temiz yerlerden dahi çıkan toz / kir parasını hakettiğini gösteriyor. Güzel günlerde kullanmanız dileklerimle. ( bizde bozulur diye korkuyoruz artık )
    Sağolun sizde güle güle kullanın benim en büyük korkum bataryası. Keşke prizle filan çalışsaydı batarya telefon gibi çabuk biterse al başına belayı durmadan batarya masrafı çıkacak.
  • 13-01-2023, 17:08:52
    #5
    3 yıl oldu hala tık yok. V12 değilmiş bu arada, Yanlış bilgi vermiş olmayayım : ) V10 imiş.
    Gündelik olmasa da, 2 günde bir kesin kullanıyor hanım. Batarya hala ilk gün ki gibi.
  • 13-01-2023, 17:09:51
    #6
    Dyson, Apple, Sennheiser gibi markalar ömürlüktür. Verdiğiniz paranın kuruşuna kadar hakederler.
  • 13-01-2023, 17:10:05
    #7
    Kedi için robot süpürgeler daha iyi olabilirdi. Ancak dyson da çok kullanışlı bir makine. Güle güle kullanın.
  • 13-01-2023, 17:12:23
    #8
    karamesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedi için robot süpürgeler daha iyi olabilirdi. Ancak dyson da çok kullanışlı bir makine. Güle güle kullanın.
    Robot süpürge varda kaliteli değil hocam iromba mıydı neydi sadece kaba pisliği çekiyor. Söylemesi ayıp halıyı yıkamaya göndermeye utanıyoruz bazen evde beyaz bir pofuduk var o çok tüy döküyor
  • 13-01-2023, 17:15:44
    #9
    Aldım kırık geldi, iade ettik heveste kaçtı fakirden devam .d