Yaklaşık 2,5 senelik evliyim. Evlendik evleneli eşimin en büyük hayali Dyson almaktı. Tabi o zamanlar borç çoktu. Ek iş yaptım, mesai yaptım elhamdülillah borcu bitirdim belimizi biraz doğrulttuk. İnsan borçsuz kalınca duramıyor rahat battı, eşimin isteği üzerine dyson v15 aldık. Dünyaya bir daha mı geleceğiz alalım gönlün olsun dedim ama bana gereksiz pahalı geldi. : ) Bana kalsa gırgırla bile süpürürüm ama evde üç tane kedi olunca ille de dyson alalım dedi.
Sosyal medyada da çok rastladım ama abartıyorlar mı yoksa gerçekten kaliteli mi burada muhakkak kullanan vardır sormak istedim. Bir de şarjlı sanırım onların pil ömrü filan kaç sene gidiyor?
Dyson parasını hak ediyor mu?
24
●1.194
- 13-01-2023, 17:03:56V12 ve animal big pro süpürgesi var bizde de. Gerçekten parasını hakediyor. Özellikle evde çocuk / evcil hayvan var ise Temiz yerlerden dahi çıkan toz / kir parasını hakettiğini gösteriyor. Güzel günlerde kullanmanız dileklerimle. ( bizde bozulur diye korkuyoruz artık
)
- 13-01-2023, 17:06:27İlk baktığım seneler 7-8k idi ama v10 filandı galiba. Her şey gibi bu da uçmuş, teşekkür ederim.cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun sizde güle güle kullanın benim en büyük korkum bataryası. Keşke prizle filan çalışsaydı batarya telefon gibi çabuk biterse al başına belayı durmadan batarya masrafı çıkacak.BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-01-2023, 17:09:51Dyson, Apple, Sennheiser gibi markalar ömürlüktür. Verdiğiniz paranın kuruşuna kadar hakederler.
- 13-01-2023, 17:12:23Robot süpürge varda kaliteli değil hocam iromba mıydı neydi sadece kaba pisliği çekiyor. Söylemesi ayıp halıyı yıkamaya göndermeye utanıyoruz bazen evde beyaz bir pofuduk var o çok tüy döküyorkaramesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)