karamesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kedi için robot süpürgeler daha iyi olabilirdi. Ancak dyson da çok kullanışlı bir makine. Güle güle kullanın.
Robot süpürge varda kaliteli değil hocam iromba mıydı neydi sadece kaba pisliği çekiyor. Söylemesi ayıp halıyı yıkamaya göndermeye utanıyoruz bazen evde beyaz bir pofuduk var o çok tüy döküyor