• 13-01-2023, 17:20:26
    #10
    Hocam abartı ya alt tarafı ev süpürecrk 300-500tl'ye fantom falan var iş görüyor onlarda tabi ihtiyaç kişiye göre değişiyor benim hanımda istiyordu vazgeçti gerek yokmhş dedi 😅
  • 13-01-2023, 17:23:48
    #11
    v10 gayet memnunuz ama ben aldığımda 6700 tl idi ama robot süpürgede isterse kesinlikle karşı çıkın parasını hak etmeyen işe yaramaz bir alet
  • 13-01-2023, 17:36:14
    #12
    Türkiye şartlarında şuan bence haketmiyor. Neredeyse 2 asgari ücret bu türde bir ürüne vermek mantıklı değil.

    Avrupa ülkesinde yaşasaydık fikrim daha farklı olurdu.
  • 13-01-2023, 17:50:10
    #13
    Ben çok pahalı olduğu düşüncesinde değilim şuanda en kötü elektirikli süpürge 7-8 başlıyor oda 1 sene gidiyor gitmiyor
    Kaliteli olduğu düşüncesindeyim ve gayette hak ediyor bizde kullanıyoruz.

    Ayriyeten 1.5 Senedir Kullanmaktayız Hala ilk günkü gibi.
  • 13-01-2023, 17:53:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bazı markalar vardır bazı ürünlerde ön plandadır. Mesela TV dediğiniz de Arçelik akla gelmez hiç. Çoğunlukla LG anlaşılır. Süpürge de de Dyson devasa bir marka. Güle güle kullan. Şuanda bizi aşıyor biraz ...
  • 13-01-2023, 23:48:40
    #15
    Hocam Dyson patentinin ekmeğini yiyor.
  • 14-01-2023, 00:00:57
    #16
    Parasının hakkını veriyor bataryası baya uzun gidiyor rahat 70 dk kullandırıyor, benim 4 yıl oldu bir kez motorlu başlığı bozuldu mail attım seri numarası ile ertesi gün kapıma bozuk parçanın yenisini gönderdiler.(para vermedim) Süpürgelerin Apple'ı gibi bir şey olmuşlar pişman etmedi beni temizlemesi zaten iyi ortalıkta kedi, çocuk falan varsa farkı çok net anlıyorsunuz.

    Ev daha bi temiz oluyor ufak parçaları daha iyi topluyor, benim net fark ettiğim o oldu.
  • 14-01-2023, 00:04:33
    #17
    dyson ve tyson efsanedir
  • 14-01-2023, 00:05:58
    #18
    genelde alisveris yaparken kaliteli olsun diye genelde pahali görünen markalardan alisveris yaparim. dyson'i da haliyle deneme imkani buldum. cevrede pahali olup fiyatini hak etmeyen baska bir ürün daha yok. fiyatina göre performansi bir hic. biz aldigimiz dyson ürünlerini ilk hafta sonunda iade ettik.