Ben çok pahalı olduğu düşüncesinde değilim şuanda en kötü elektirikli süpürge 7-8 başlıyor oda 1 sene gidiyor gitmiyor
Kaliteli olduğu düşüncesindeyim ve gayette hak ediyor bizde kullanıyoruz.

Ayriyeten 1.5 Senedir Kullanmaktayız Hala ilk günkü gibi.