• 14-01-2023, 09:49:40
    #19
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun sizde güle güle kullanın benim en büyük korkum bataryası. Keşke prizle filan çalışsaydı batarya telefon gibi çabuk biterse al başına belayı durmadan batarya masrafı çıkacak.
    Üzerindeki what değerini karşılayacak bir dc güç kaynağı bulup onu dc dc booster ile voltaj dengeleyip kablo ile uzatabilirsiniz. Güç kaynağını bit pazarında vs denk gelirse çok uyguna kapatıp ya da sahibinden de olabilir dc boosterı artık bir yerden temin edersiniz.
  • 14-01-2023, 09:57:47
    #20
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerindeki what değerini karşılayacak bir dc güç kaynağı bulup onu dc dc booster ile voltaj dengeleyip kablo ile uzatabilirsiniz. Güç kaynağını bit pazarında vs denk gelirse çok uyguna kapatıp ya da sahibinden de olabilir dc boosterı artık bir yerden temin edersiniz.
    Teşekkür ederim hocam onu garantisi bitince deneyeyim şimdi durduk yere garantiden çıkar filan
  • 14-01-2023, 13:56:51
    #21
    hocam bu ürünü (https://www.dyson.com.tr/dyson-cinet...all-animal-pro) 6250tl olduğu zaman almıştım bir kaç ay evvel. size şu kadarını söyleyeyim, biz hiç yer süpürmüyormuşuz. yıllardır ev temizliğinden sonra ertesi günü yine toz olur ya? he işte o artık yok. yaşadığın yere göre illaki toz oluyor ama inanılmaz fark var. bütçen varsa bir an bile düşünme al derim. şarjlı olanların ileride sorun yaşama olasılığın yüksek. bende şarjlı düşünüyordum ama 1 şarjlı fiyatına 2 tane bu gösterdiğim ürünü aldım
  • 14-01-2023, 14:00:37
    #22
    Evde kedimiz olduğu için dyson v15 aldık (hanımın ısrarı üzerine) lazerini kullanırsan insanı deliye çevirebiliyor. Biz memnunuz makinadan ayrıca ben ara sıra gidip tuşuna basıyorum sanki uzay mekiği kaldırıyormuş gibi ses veriyor.
  • 14-01-2023, 16:41:50
    #23
    bende dyson elektrikli süpürgesini aldım.
    süpürgeye bu kadar para verilirmi diye düşünüyordum sürekli.
    annem hep uygun fiyatlı süpürge kullandığı için zamanla çekim gücü azaldığından dyson'u tercih ettim.
    dyson ömürlük gibi uzun solukla süpürge olduğunu düşünüyorum.
    güle güle kullanın.
  • 14-01-2023, 21:53:37
    #24
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 2,5 senelik evliyim. Evlendik evleneli eşimin en büyük hayali Dyson almaktı. Tabi o zamanlar borç çoktu. Ek iş yaptım, mesai yaptım elhamdülillah borcu bitirdim belimizi biraz doğrulttuk. İnsan borçsuz kalınca duramıyor rahat battı, eşimin isteği üzerine dyson v15 aldık. Dünyaya bir daha mı geleceğiz alalım gönlün olsun dedim ama bana gereksiz pahalı geldi. : ) Bana kalsa gırgırla bile süpürürüm ama evde üç tane kedi olunca ille de dyson alalım dedi.

    Sosyal medyada da çok rastladım ama abartıyorlar mı yoksa gerçekten kaliteli mi burada muhakkak kullanan vardır sormak istedim. Bir de şarjlı sanırım onların pil ömrü filan kaç sene gidiyor?
    Şarjli supurgelerdeki en büyük fark supurucu başlıklarında bulunan ekstra motor kısmıdır. Bu motorlu başlık olmadığı zaman tam performans alamazsınız. Çünkü klasik süpürgeler vakum ile yerdeki pisliği çekerken yüksek motor gücünden dolayı. Şarjlı süpürge ise daha az emiş gücüne sahip olmasına rağmen başlıktaki motorun fırçaları dondurmesi ile pisliği yerden alarak vakuma yardımcı olur. Motorsuz bir başlık ile eşit pisliğe sahip bir alanı supururseniz farki görebilirsiniz. Ayrıca batarya ömrü genellikle 3-4 yıl arasıdır.
  • 18-01-2023, 20:08:00
    #25
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pahalı olana ayrıdan bi ilgi var ama dyson baya kaliteli marka. Fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum piyasada ki balondan dysonda nasibini aldı. Bir de dolar kurunun da etkisi var.
    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V12 ve animal big pro süpürgesi var bizde de. Gerçekten parasını hakediyor. Özellikle evde çocuk / evcil hayvan var ise Temiz yerlerden dahi çıkan toz / kir parasını hakettiğini gösteriyor. Güzel günlerde kullanmanız dileklerimle. ( bizde bozulur diye korkuyoruz artık )
    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıl oldu hala tık yok. V12 değilmiş bu arada, Yanlış bilgi vermiş olmayayım : ) V10 imiş.
    Gündelik olmasa da, 2 günde bir kesin kullanıyor hanım. Batarya hala ilk gün ki gibi.
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dyson, Apple, Sennheiser gibi markalar ömürlüktür. Verdiğiniz paranın kuruşuna kadar hakederler.
    karamesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedi için robot süpürgeler daha iyi olabilirdi. Ancak dyson da çok kullanışlı bir makine. Güle güle kullanın.
    Merwa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım kırık geldi, iade ettik heveste kaçtı fakirden devam .d
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam abartı ya alt tarafı ev süpürecrk 300-500tl'ye fantom falan var iş görüyor onlarda tabi ihtiyaç kişiye göre değişiyor benim hanımda istiyordu vazgeçti gerek yokmhş dedi 😅
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v10 gayet memnunuz ama ben aldığımda 6700 tl idi ama robot süpürgede isterse kesinlikle karşı çıkın parasını hak etmeyen işe yaramaz bir alet
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye şartlarında şuan bence haketmiyor. Neredeyse 2 asgari ücret bu türde bir ürüne vermek mantıklı değil.

    Avrupa ülkesinde yaşasaydık fikrim daha farklı olurdu.
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çok pahalı olduğu düşüncesinde değilim şuanda en kötü elektirikli süpürge 7-8 başlıyor oda 1 sene gidiyor gitmiyor
    Kaliteli olduğu düşüncesindeyim ve gayette hak ediyor bizde kullanıyoruz.

    Ayriyeten 1.5 Senedir Kullanmaktayız Hala ilk günkü gibi.
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Dyson patentinin ekmeğini yiyor.
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parasının hakkını veriyor bataryası baya uzun gidiyor rahat 70 dk kullandırıyor, benim 4 yıl oldu bir kez motorlu başlığı bozuldu mail attım seri numarası ile ertesi gün kapıma bozuk parçanın yenisini gönderdiler.(para vermedim) Süpürgelerin Apple'ı gibi bir şey olmuşlar pişman etmedi beni temizlemesi zaten iyi ortalıkta kedi, çocuk falan varsa farkı çok net anlıyorsunuz.

    Ev daha bi temiz oluyor ufak parçaları daha iyi topluyor, benim net fark ettiğim o oldu.
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dyson ve tyson efsanedir
    Dealxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde alisveris yaparken kaliteli olsun diye genelde pahali görünen markalardan alisveris yaparim. dyson'i da haliyle deneme imkani buldum. cevrede pahali olup fiyatini hak etmeyen baska bir ürün daha yok. fiyatina göre performansi bir hic. biz aldigimiz dyson ürünlerini ilk hafta sonunda iade ettik.
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerindeki what değerini karşılayacak bir dc güç kaynağı bulup onu dc dc booster ile voltaj dengeleyip kablo ile uzatabilirsiniz. Güç kaynağını bit pazarında vs denk gelirse çok uyguna kapatıp ya da sahibinden de olabilir dc boosterı artık bir yerden temin edersiniz.
    Pixelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu ürünü (https://www.dyson.com.tr/dyson-cinet...all-animal-pro) 6250tl olduğu zaman almıştım bir kaç ay evvel. size şu kadarını söyleyeyim, biz hiç yer süpürmüyormuşuz. yıllardır ev temizliğinden sonra ertesi günü yine toz olur ya? he işte o artık yok. yaşadığın yere göre illaki toz oluyor ama inanılmaz fark var. bütçen varsa bir an bile düşünme al derim. şarjlı olanların ileride sorun yaşama olasılığın yüksek. bende şarjlı düşünüyordum ama 1 şarjlı fiyatına 2 tane bu gösterdiğim ürünü aldım
    hitlad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde kedimiz olduğu için dyson v15 aldık (hanımın ısrarı üzerine) lazerini kullanırsan insanı deliye çevirebiliyor. Biz memnunuz makinadan ayrıca ben ara sıra gidip tuşuna basıyorum sanki uzay mekiği kaldırıyormuş gibi ses veriyor.
    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende dyson elektrikli süpürgesini aldım.
    süpürgeye bu kadar para verilirmi diye düşünüyordum sürekli.
    annem hep uygun fiyatlı süpürge kullandığı için zamanla çekim gücü azaldığından dyson'u tercih ettim.
    dyson ömürlük gibi uzun solukla süpürge olduğunu düşünüyorum.
    güle güle kullanın.
    majesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjli supurgelerdeki en büyük fark supurucu başlıklarında bulunan ekstra motor kısmıdır. Bu motorlu başlık olmadığı zaman tam performans alamazsınız. Çünkü klasik süpürgeler vakum ile yerdeki pisliği çekerken yüksek motor gücünden dolayı. Şarjlı süpürge ise daha az emiş gücüne sahip olmasına rağmen başlıktaki motorun fırçaları dondurmesi ile pisliği yerden alarak vakuma yardımcı olur. Motorsuz bir başlık ile eşit pisliğe sahip bir alanı supururseniz farki görebilirsiniz. Ayrıca batarya ömrü genellikle 3-4 yıl arasıdır.
    Kargo bugün geldi az önce test etmek için açtık ve 3-4 dakika sağı solu süpürdüm resmen pislik içinde yaşıyormuşuz her yer kedi tüyü normal gözle gözükmüyor ama lazerini açınca her şey belli oluyor. 15k değer mi bu performansı senelerce sürerse evet değermiş. Yoksa günümüz şartlarına göre tabi ki pahalı benim için. Ama kedili evler için olmazsa olmaz bir icat.