Yaklaşık 2,5 senelik evliyim. Evlendik evleneli eşimin en büyük hayali Dyson almaktı. Tabi o zamanlar borç çoktu. Ek iş yaptım, mesai yaptım elhamdülillah borcu bitirdim belimizi biraz doğrulttuk. İnsan borçsuz kalınca duramıyor rahat battı, eşimin isteği üzerine dyson v15 aldık. Dünyaya bir daha mı geleceğiz alalım gönlün olsun dedim ama bana gereksiz pahalı geldi. : ) Bana kalsa gırgırla bile süpürürüm ama evde üç tane kedi olunca ille de dyson alalım dedi.
Sosyal medyada da çok rastladım ama abartıyorlar mı yoksa gerçekten kaliteli mi burada muhakkak kullanan vardır sormak istedim. Bir de şarjlı sanırım onların pil ömrü filan kaç sene gidiyor?
Şarjli supurgelerdeki en büyük fark supurucu başlıklarında bulunan ekstra motor kısmıdır. Bu motorlu başlık olmadığı zaman tam performans alamazsınız. Çünkü klasik süpürgeler vakum ile yerdeki pisliği çekerken yüksek motor gücünden dolayı. Şarjlı süpürge ise daha az emiş gücüne sahip olmasına rağmen başlıktaki motorun fırçaları dondurmesi ile pisliği yerden alarak vakuma yardımcı olur. Motorsuz bir başlık ile eşit pisliğe sahip bir alanı supururseniz farki görebilirsiniz. Ayrıca batarya ömrü genellikle 3-4 yıl arasıdır.