cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pahalı olana ayrıdan bi ilgi var ama dyson baya kaliteli marka. Fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum piyasada ki balondan dysonda nasibini aldı. Bir de dolar kurunun da etkisi var.
İlk baktığım seneler 7-8k idi ama v10 filandı galiba. Her şey gibi bu da uçmuş, teşekkür ederim.

BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
V12 ve animal big pro süpürgesi var bizde de. Gerçekten parasını hakediyor. Özellikle evde çocuk / evcil hayvan var ise Temiz yerlerden dahi çıkan toz / kir parasını hakettiğini gösteriyor. Güzel günlerde kullanmanız dileklerimle. ( bizde bozulur diye korkuyoruz artık )
Sağolun sizde güle güle kullanın benim en büyük korkum bataryası. Keşke prizle filan çalışsaydı batarya telefon gibi çabuk biterse al başına belayı durmadan batarya masrafı çıkacak.