• 01-01-2023, 12:23:26
    #10
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun ne idi hocam ? Başka yerlere bakarız olmadı
    Hocam arkadaşım için 8plus sipariş etti. Yenilenmiş olduğunu bilmiyordu ikinci el olarak aldı kozmetik en iyi olanı. Gelen telefonda true ton aktarımı yapılmış ancak replika bir ekran vardı. Ekranı da tam takamamışlar üsste boşluk kalmış alttan taşmış. Neyse dedik.
    Cihazın mikrofon ses almıyordu, konuşurken karşıya ses gitmiyor. Kamerayı açınca dalgalanma oluyordu. İade edelim muhabbeti dönerken ekran da basmamaya başladı direkt iade ettik.
    Hangi parçaların değiştiği gelen kutuda yazıyor ama en ucuz parçalar kullanılmış sanırım.
  • 01-01-2023, 12:33:52
    #11
    Millet letgoda 800₺ iPhone 6 satamıyor.Sen gidip 1700 e easycepten almaya kalkıyorsun.Reklam ve pazarlama böyle birşey :-)
  • 01-01-2023, 12:35:43
    #12
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet letgoda 800₺ iPhone 6 satamıyor.Sen gidip 1700 e easycepten almaya kalkıyorsun.Reklam ve pazarlama böyle birşey :-)
    Hocam letgo vb. yerlerden 2.el teknolojik cihaz almaktan hep çekindim. Açıkcası ücretsiz verseler telefon pc gibi internete bağlanan şeyleri almam diye düşünüyorm
  • 01-01-2023, 12:36:59
    #13
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam letgo vb. yerlerden 2.el teknolojik cihaz almaktan hep çekindim. Açıkcası ücretsiz verseler telefon pc gibi internete bağlanan şeyleri almam diye düşünüyorm
    Easycep telefonları nereden alıyor hocam :-)
    500-600₺ sorunsuz iPhone 6 yı alıp sıfırlayıp 10 liralık ekran jelatini takıp sana 1700₺ e satıyor.Afiyet olsun...
  • 01-01-2023, 13:49:58
    #14
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 10-12 metre uzağı nasıl çekiyor acaba. Müsait iseniz bakabilir misiniz yazılar vs. okunur halde mi

    Hocam sadece video çekmek amaçlı kullanılacak sim kart dahi takılmayacak. Aradaki fiyat farklı bizim için fazla geliyor. Sorun olur mu sizce ?
    Hocam camdan arabayı çektim 15 mt.den de uzak olabilir. büyütünce plaka okunuyor.

  • 01-01-2023, 13:51:00
    #15
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam camdan arabayı çektim 15 mt.den de uzak olabilir. büyütünce plaka okunuyor.

    Çok teşekkür ederim
  • 01-01-2023, 13:51:43
    #16
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim
    Rica ederim hocam.
  • 01-01-2023, 14:04:45
    #17
    O fiyat aralığında veya biraz daha üste katarak 2. El kamera alabilirsiniz veya taksitle vatandan flan ?
  • 01-01-2023, 18:47:51
    #18
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kamerasını kullanmak için almayı düşünüyoruz fakat elimzde örnek videosu yok. Elinde olan var ise örnek video çekip paylaşabilir mi yada yazıların okunabilirşiği hakkında bilgisini paylaşabilir mi
    hocam elimde 1 adet iPhone 6 var whatsappdan yazarsanız istediğiniz testi yaparım dilerseniz satabilirim iyi yıllar