Konu
İphone 6 Kullanan yada Elinde olan var mı ?
01-01-2023, 13:51:00
#15
Honomy
KeyCodE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam camdan arabayı çektim 15 mt.den de uzak olabilir. büyütünce plaka okunuyor.
Çok teşekkür ederim