Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun ne idi hocam ? Başka yerlere bakarız olmadı
Hocam arkadaşım için 8plus sipariş etti. Yenilenmiş olduğunu bilmiyordu ikinci el olarak aldı kozmetik en iyi olanı. Gelen telefonda true ton aktarımı yapılmış ancak replika bir ekran vardı. Ekranı da tam takamamışlar üsste boşluk kalmış alttan taşmış. Neyse dedik.
Cihazın mikrofon ses almıyordu, konuşurken karşıya ses gitmiyor. Kamerayı açınca dalgalanma oluyordu. İade edelim muhabbeti dönerken ekran da basmamaya başladı direkt iade ettik.
Hangi parçaların değiştiği gelen kutuda yazıyor ama en ucuz parçalar kullanılmış sanırım.