Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 10-12 metre uzağı nasıl çekiyor acaba. Müsait iseniz bakabilir misiniz yazılar vs. okunur halde mi

Hocam sadece video çekmek amaçlı kullanılacak sim kart dahi takılmayacak. Aradaki fiyat farklı bizim için fazla geliyor. Sorun olur mu sizce ?
Hocam camdan arabayı çektim 15 mt.den de uzak olabilir. büyütünce plaka okunuyor.