• 01-01-2023, 11:43:49
    #1
    Merhaba kamerasını kullanmak için almayı düşünüyoruz fakat elimzde örnek videosu yok. Elinde olan var ise örnek video çekip paylaşabilir mi yada yazıların okunabilirşiği hakkında bilgisini paylaşabilir mi
  • 01-01-2023, 11:47:30
    #2
    iPhone 6 özellikle bir proje için mi lazım yoksa iphone 6'nın kamerasının iyi olduğunu düşünüp mü böyle bir işe girişiyorsunuz?
  • 01-01-2023, 11:48:36
    #3
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 6 özellikle bir proje için mi lazım yoksa iphone 6'nın kamerasının iyi olduğunu düşünüp mü böyle bir işe girişiyorsunuz?
    Derste kayıt almak için telefon arıyoruz hocam. https://easycep.com/apple-iphone-6-3...ep-telefonu-35 bunu bulduk uygun fiyatlı diye yorumları da iyi gibi. Farklı tavsiyeniz varsa sevinirim
  • 01-01-2023, 11:48:39
    #4
    İphone 6s plus kullanıcısıyım şuanlık eski modellere göre gayet iyi kamerası
  • 01-01-2023, 11:50:22
    #5
    6s var hocam ekranı çektim işinize yarar mı bilmem.
  • 01-01-2023, 11:57:14
    #6
    iPhone 6 kullanım olarak çok kanser bir telefon, mesaj yazarken bile donuyor, 6s ile arasında çok fark var çünkü birisi 1gb ram diğeri 2gb ram çok büyük bir fark gibi durmuyor olabilir ama iphone için çok büyük bir fark iphone 8 bile 2gb ram kullanıyor mesela.

    O yüzden en azından 6s bak, yok istemiyorum diyorsan 6'yı açıp video atayım ama eline aldığında bile gıcık olursun 6'yı.
  • 01-01-2023, 12:11:52
    #7
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6s var hocam ekranı çektim işinize yarar mı bilmem.
    Hocam 10-12 metre uzağı nasıl çekiyor acaba. Müsait iseniz bakabilir misiniz yazılar vs. okunur halde mi
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 6 kullanım olarak çok kanser bir telefon, mesaj yazarken bile donuyor, 6s ile arasında çok fark var çünkü birisi 1gb ram diğeri 2gb ram çok büyük bir fark gibi durmuyor olabilir ama iphone için çok büyük bir fark iphone 8 bile 2gb ram kullanıyor mesela.

    O yüzden en azından 6s bak, yok istemiyorum diyorsan 6'yı açıp video atayım ama eline aldığında bile gıcık olursun 6'yı.
    Hocam sadece video çekmek amaçlı kullanılacak sim kart dahi takılmayacak. Aradaki fiyat farklı bizim için fazla geliyor. Sorun olur mu sizce ?
  • 01-01-2023, 12:13:55
    #8
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derste kayıt almak için telefon arıyoruz hocam. https://easycep.com/apple-iphone-6-3...ep-telefonu-35 bunu bulduk uygun fiyatlı diye yorumları da iyi gibi. Farklı tavsiyeniz varsa sevinirim
    easycep pişanlıktır hocam cuma günü telefon dün ger gönderdik.
  • 01-01-2023, 12:15:35
    #9
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    easycep pişanlıktır hocam cuma günü telefon dün ger gönderdik.
    Sorun ne idi hocam ? Başka yerlere bakarız olmadı