6s var hocam ekranı çektim işinize yarar mı bilmem.
Hocam 10-12 metre uzağı nasıl çekiyor acaba. Müsait iseniz bakabilir misiniz yazılar vs. okunur halde mi
iPhone 6 kullanım olarak çok kanser bir telefon, mesaj yazarken bile donuyor, 6s ile arasında çok fark var çünkü birisi 1gb ram diğeri 2gb ram çok büyük bir fark gibi durmuyor olabilir ama iphone için çok büyük bir fark iphone 8 bile 2gb ram kullanıyor mesela.
O yüzden en azından 6s bak, yok istemiyorum diyorsan 6'yı açıp video atayım ama eline aldığında bile gıcık olursun 6'yı.
Hocam sadece video çekmek amaçlı kullanılacak sim kart dahi takılmayacak. Aradaki fiyat farklı bizim için fazla geliyor. Sorun olur mu sizce ?