• 30-12-2022, 22:23:50
    #1
    Selamlar. Namaz vakitleri dışında namaz kılmanın herhangi bir sakıncası var mıdır? Yani elbette olmaz ibadet ibadettir ama namaz vakti dışında kılınırsa Allah katında geçerliliği / hükmü nedir? Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
  • 30-12-2022, 22:25:11
    #2
    Nafile namaz oluyor hocam. Sakınca tabikide yok
  • 30-12-2022, 22:27:24
    #3
    Hocam bildiğim kadarıyla özellik teheccüt namazının fazileti çok, gece öyle bir vakit vardır ki o vakti tutturup dua edenin duası boş çevrilmez diye bir hadis okumuştum. Allah hepimizin ibadetlerini kabul etsin
  • 30-12-2022, 22:27:28
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uykulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Namaz vakitleri dışında namaz kılmanın herhangi bir sakıncası var mıdır? Yani elbette olmaz ibadet ibadettir ama namaz vakti dışında kılınırsa Allah katında geçerliliği / hükmü nedir? Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
    Kerahat vakitlerinde namaz kılınmaz. Araştırabilirsin.
    Onun haricinde bir sakınca yok.
  • 30-12-2022, 22:30:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Uykulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Namaz vakitleri dışında namaz kılmanın herhangi bir sakıncası var mıdır? Yani elbette olmaz ibadet ibadettir ama namaz vakti dışında kılınırsa Allah katında geçerliliği / hükmü nedir? Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
    Halis bir niyetle gidip abdest alıp namaz kılıyorsun.. Ne kadar güzel..
    Allah katında namaz çok faziletli bir ibadet..
    Peygamber efendimiz bile namaz için ''iki gözümün direği'' demiş..
  • 30-12-2022, 22:33:48
    #6
    HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nafile namaz oluyor hocam. Sakınca tabikide yok
    keremyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bildiğim kadarıyla özellik teheccüt namazının fazileti çok, gece öyle bir vakit vardır ki o vakti tutturup dua edenin duası boş çevrilmez diye bir hadis okumuştum. Allah hepimizin ibadetlerini kabul etsin
    DemiratarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kerahat vakitlerinde namaz kılınmaz. Araştırabilirsin.
    Onun haricinde bir sakınca yok.
    Yellredd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halis bir niyetle gidip abdest alıp namaz kılıyorsun.. Ne kadar güzel..
    Allah katında namaz çok faziletli bir ibadet..
    Peygamber efendimiz bile namaz için ''iki gözümün direği'' demiş..
    Hepinize çok teşekkür ederim
  • 30-12-2022, 22:34:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ibadetlerinizde bana da dua eder misiniz? müminin mümine ettiği dua çok makbuldur..
  • 30-12-2022, 22:37:11
    #8
    Uykulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Namaz vakitleri dışında namaz kılmanın herhangi bir sakıncası var mıdır? Yani elbette olmaz ibadet ibadettir ama namaz vakti dışında kılınırsa Allah katında geçerliliği / hükmü nedir? Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
    eğer namaz vakitlerinde farzı kılıp,ekstradan namaz vakti dışında kılarsan sorun olmaz ama sırf keyfine o vakittte değilde canım namaz vakitleri dışında kılmak istiyor diye kılarsan o namazın kazası olmaz.keyfi şekilde kılınmayan namazın kazası olmaz.seninkide bir nevi keyfi oluyor aynı hüküm geçerli.
  • 30-12-2022, 22:43:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer namaz vakitlerinde farzı kılıp,ekstradan namaz vakti dışında kılarsan sorun olmaz ama sırf keyfine o vakittte değilde canım namaz vakitleri dışında kılmak istiyor diye kılarsan o namazın kazası olmaz.keyfi şekilde kılınmayan namazın kazası olmaz.seninkide bir nevi keyfi oluyor aynı hüküm geçerli.
    Hocam.. Allah aşkına.. Rica ediyorum..
    ''Keyfi şeklinde kılınmayan namazın kazası'' olmaz demişsiniz ya
    Bu kuran'da mı yazıyor, hadis mi var, fıkıh kitaplarında mı okudunuz?
    Yalvarıyorum bana bir kaynak gösterin..

    Din konusunda alimler bile fetva verdikten sonra ''Doğrusunu Allah bilir'' diye eklerken siz nasıl bu kadar kendinizden emin konuşabiliyorsunuz?
    Bu cesaret nasıl bir cesarettir?

    Keyfi olarak namaz kılmamış biri.. Kaza etmeye karar vermişken sizin bu yazınızı okusa ve kaza kılmaktan vazgeçse bunun vebali ne olur?
    Her konuda yazın çizin ama din konusunda yazarken 9 düşünüp 1 yazın lütfen..