HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nafile namaz oluyor hocam. Sakınca tabikide yok
keremyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bildiğim kadarıyla özellik teheccüt namazının fazileti çok, gece öyle bir vakit vardır ki o vakti tutturup dua edenin duası boş çevrilmez diye bir hadis okumuştum. Allah hepimizin ibadetlerini kabul etsin
DemiratarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kerahat vakitlerinde namaz kılınmaz. Araştırabilirsin.
Onun haricinde bir sakınca yok.
Yellredd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halis bir niyetle gidip abdest alıp namaz kılıyorsun.. Ne kadar güzel..
Allah katında namaz çok faziletli bir ibadet..
Peygamber efendimiz bile namaz için ''iki gözümün direği'' demiş..
Hepinize çok teşekkür ederim