Uykulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar. Namaz vakitleri dışında namaz kılmanın herhangi bir sakıncası var mıdır? Yani elbette olmaz ibadet ibadettir ama namaz vakti dışında kılınırsa Allah katında geçerliliği / hükmü nedir? Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
Kerahat vakitlerinde namaz kılınmaz. Araştırabilirsin.
Onun haricinde bir sakınca yok.