Uykulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar. Namaz vakitleri dışında namaz kılmanın herhangi bir sakıncası var mıdır? Yani elbette olmaz ibadet ibadettir ama namaz vakti dışında kılınırsa Allah katında geçerliliği / hükmü nedir? Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
eğer namaz vakitlerinde farzı kılıp,ekstradan namaz vakti dışında kılarsan sorun olmaz ama sırf keyfine o vakittte değilde canım namaz vakitleri dışında kılmak istiyor diye kılarsan o namazın kazası olmaz.keyfi şekilde kılınmayan namazın kazası olmaz.seninkide bir nevi keyfi oluyor aynı hüküm geçerli.