Uykulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar. Namaz vakitleri dışında namaz kılmanın herhangi bir sakıncası var mıdır? Yani elbette olmaz ibadet ibadettir ama namaz vakti dışında kılınırsa Allah katında geçerliliği / hükmü nedir? Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
Halis bir niyetle gidip abdest alıp namaz kılıyorsun.. Ne kadar güzel..
Allah katında namaz çok faziletli bir ibadet..
Peygamber efendimiz bile namaz için ''iki gözümün direği'' demiş..