• 27-12-2022, 12:12:45
    #37
    Petek bağlantılarınız yanlış olabilir. musluklar her zaman altta olmalı. yani sol alt giriş ise sağ alt çıkış olmalı, üst kısımlarda kesinlikle musluk olmamalıdır. peteğin bi tarafının sıcak bir tarafının da buz gibi olmasının sebebi tamamen bundan kaynaklanıyor. ancak tamamen petek sıcak oda ısınmıyor diyorsanız yalıtım ile ilgili probleminiz vardır.
  • 27-12-2022, 22:29:32
    #38
    webinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba kombi 50 derecede olmasına rağmen tek odayı ısıtamıyor oda soğuk gibi ne yapmam lazım.
    Havasını aldıktan sonra kombinin altında sağ 2 boruda filtre var. Youtube dan bakarak izleyebilirsiniz. O filtreler tıkalı olunca ısıtmıyor.
  • 28-12-2022, 02:04:47
    #39
    HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    petekler sıfır mı taktırdınız yoksa ikinci el mi aldınız hocam
    sıfır yeni açmışlardı önümde