Petek bağlantılarınız yanlış olabilir. musluklar her zaman altta olmalı. yani sol alt giriş ise sağ alt çıkış olmalı, üst kısımlarda kesinlikle musluk olmamalıdır. peteğin bi tarafının sıcak bir tarafının da buz gibi olmasının sebebi tamamen bundan kaynaklanıyor. ancak tamamen petek sıcak oda ısınmıyor diyorsanız yalıtım ile ilgili probleminiz vardır.