webinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba kombi 50 derecede olmasına rağmen tek odayı ısıtamıyor oda soğuk gibi ne yapmam lazım.
Havasını aldıktan sonra kombinin altında sağ 2 boruda filtre var. Youtube dan bakarak izleyebilirsiniz. O filtreler tıkalı olunca ısıtmıyor.