• 26-12-2022, 01:28:04
    #1
    merhaba kombi 50 derecede olmasına rağmen tek odayı ısıtamıyor oda soğuk gibi ne yapmam lazım.
  • 26-12-2022, 01:28:46
    #2
    havasını aldınız mı hocam?
  • 26-12-2022, 01:29:50
    #3
    HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    havasını aldınız mı hocam?
    yok
  • 26-12-2022, 01:30:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    webinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok
    İl neresi hocam
  • 26-12-2022, 01:30:26
    #5
    webinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok

    havasını almayı biliyor musunuz peki?
  • 26-12-2022, 01:30:38
    #6
    1 havasını aldınız mı?
    2 peteğin sıcaklığı elini yakıyor mu?
    3 evde başka petek açık mı?( en az 2 petek açık olmalı)
  • 26-12-2022, 01:31:08
    #7
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İl neresi hocam
    mersin
  • 26-12-2022, 01:31:47
    #8
    HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    havasını almayı biliyor musunuz peki?
    yok nasıl yapacağız
  • 26-12-2022, 01:31:55
    #9
    peteğinn alt ve üstü arasında ısı farkı varsa petekte hava varsa
    eğer petek komple kapalıysa vanaları kapalı olabilir