Ödenmeyen maaş hk.
10
●444
- 24-12-2022, 14:45:571 ay bir firmada gece mesaisi olarak işe girdim. 1 ay sonunda işten çıktım. Ancak 2 aya yakındır maaş ödemesi yapılmadı. Benimle birlikte birkaç kişinin de maaşı ödenmedi. Sürekli şu tarihde yatıracağız diyip geçiştiriyorlar. Whatsappdan da engellediler. Bu durumda hangi hukuki yola adım atmalıyım. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
- 24-12-2022, 15:05:49Evet hocam sigortam var.Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2022, 15:06:44Firmaya şikayette bulunacağını iletip bence bir an önce savcılığa başvurmalısın uzayan süreç çözüm getirmezberkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2022, 15:07:52Teşekkürler bilgiler için.Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2022, 15:37:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şikayet edin böyle karaktersiz firmaları numarasını verin avukatiniz diye ben iletişim kurup paranızı ödemeleri için size yardımcı olayım bakın nasıl ödüyorlar o zaman
Siz sakın yanlış bir mesaj atmayın delil olarak kullanmasinlar.
Şikayet ederek hakkınızı çok daha fazlasıyla alırsınız , sigortaya şikayet edin
Lakin kurallar gereği bir iş yerinde 6 ay sigorta olmalı hak talep etmek için buna guvendiklerini bildikleri için size böyle yapıyorlar
İş mahkemesine şikayet edin , normalde 6 ay sigortali çalışmaz iseniz sıkıntı tek yapmanız gereken şey şuydu işi biraktiysaniz notere gidip iş yerini protesto cekecektiniz - 24-12-2022, 15:40:1540 gün çalıştım hocam firmada. Daha sonrasında işten çıktım.MasSocialMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2022, 15:42:305 ay 29 gün bile çalışsanız olmuyor hocam hak arayamiyorsunuz malesef 6 ay sigortali çalışmak şart normalde hak aramak içinberkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lakin iş mahkemelerine başvuru yapın belki bir nebze olsun sonuç alırsınız , sigortadan sonuç çıkmaz 6 ay çalışmak şartı var .
Numarasını verin biz akraba eş dost gibi iletişim kurup güzel bir dille almaya çalışalım hakkınızı