• 24-12-2022, 14:45:57
    #1
    1 ay bir firmada gece mesaisi olarak işe girdim. 1 ay sonunda işten çıktım. Ancak 2 aya yakındır maaş ödemesi yapılmadı. Benimle birlikte birkaç kişinin de maaşı ödenmedi. Sürekli şu tarihde yatıracağız diyip geçiştiriyorlar. Whatsapp’dan da engellediler. Bu durumda hangi hukuki yola adım atmalıyım. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 24-12-2022, 14:47:04
    #2
    Abi avukata ver. Tek yapman gereken o.
  • 24-12-2022, 15:02:15
    #3
    Sigortanız var mıydı?
  • 24-12-2022, 15:05:49
    #4
    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortanız var mıydı?
    Evet hocam sigortam var.
  • 24-12-2022, 15:06:44
    #5
    berkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam sigortam var.
    Firmaya şikayette bulunacağını iletip bence bir an önce savcılığa başvurmalısın uzayan süreç çözüm getirmez
  • 24-12-2022, 15:07:52
    #6
    Endiseki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmaya şikayette bulunacağını iletip bence bir an önce savcılığa başvurmalısın uzayan süreç çözüm getirmez
    Teşekkürler bilgiler için.
  • 24-12-2022, 15:37:26
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şikayet edin böyle karaktersiz firmaları numarasını verin avukatiniz diye ben iletişim kurup paranızı ödemeleri için size yardımcı olayım bakın nasıl ödüyorlar o zaman

    Siz sakın yanlış bir mesaj atmayın delil olarak kullanmasinlar.

    Şikayet ederek hakkınızı çok daha fazlasıyla alırsınız , sigortaya şikayet edin

    Lakin kurallar gereği bir iş yerinde 6 ay sigorta olmalı hak talep etmek için buna guvendiklerini bildikleri için size böyle yapıyorlar

    İş mahkemesine şikayet edin , normalde 6 ay sigortali çalışmaz iseniz sıkıntı tek yapmanız gereken şey şuydu işi biraktiysaniz notere gidip iş yerini protesto cekecektiniz
  • 24-12-2022, 15:40:15
    #8
    MasSocialMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edin böyle karaktersiz firmaları numarasını verin avukatiniz diye ben iletişim kurup paranızı ödemeleri için size yardımcı olayım bakın nasıl ödüyorlar o zaman

    Siz sakın yanlış bir mesaj atmayın delil olarak kullanmasinlar.

    Şikayet ederek hakkınızı çok daha fazlasıyla alırsınız , sigortaya şikayet edin

    Lakin kurallar gereği bir iş yerinde 6 ay sigorta olmalı hak talep etmek için buna guvendiklerini bildikleri için size böyle yapıyorlar

    İş mahkemesine şikayet edin , normalde 6 ay sigortali çalışmaz iseniz sıkıntı tek yapmanız gereken şey şuydu işi biraktiysaniz notere gidip iş yerini protesto cekecektiniz
    40 gün çalıştım hocam firmada. Daha sonrasında işten çıktım.
  • 24-12-2022, 15:42:30
    #9
    berkay061 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 gün çalıştım hocam firmada. Daha sonrasında işten çıktım.
    5 ay 29 gün bile çalışsanız olmuyor hocam hak arayamiyorsunuz malesef 6 ay sigortali çalışmak şart normalde hak aramak için

    Lakin iş mahkemelerine başvuru yapın belki bir nebze olsun sonuç alırsınız , sigortadan sonuç çıkmaz 6 ay çalışmak şartı var .

    Numarasını verin biz akraba eş dost gibi iletişim kurup güzel bir dille almaya çalışalım hakkınızı