40 gün çalıştım hocam firmada. Daha sonrasında işten çıktım.
5 ay 29 gün bile çalışsanız olmuyor hocam hak arayamiyorsunuz malesef 6 ay sigortali çalışmak şart normalde hak aramak için
Lakin iş mahkemelerine başvuru yapın belki bir nebze olsun sonuç alırsınız , sigortadan sonuç çıkmaz 6 ay çalışmak şartı var .
Numarasını verin biz akraba eş dost gibi iletişim kurup güzel bir dille almaya çalışalım hakkınızı