1 ay bir firmada gece mesaisi olarak işe girdim. 1 ay sonunda işten çıktım. Ancak 2 aya yakındır maaş ödemesi yapılmadı. Benimle birlikte birkaç kişinin de maaşı ödenmedi. Sürekli şu tarihde yatıracağız diyip geçiştiriyorlar. Whatsappdan da engellediler. Bu durumda hangi hukuki yola adım atmalıyım. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.