Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şikayet edin böyle karaktersiz firmaları numarasını verin avukatiniz diye ben iletişim kurup paranızı ödemeleri için size yardımcı olayım bakın nasıl ödüyorlar o zaman
Siz sakın yanlış bir mesaj atmayın delil olarak kullanmasinlar.
Şikayet ederek hakkınızı çok daha fazlasıyla alırsınız , sigortaya şikayet edin
Lakin kurallar gereği bir iş yerinde 6 ay sigorta olmalı hak talep etmek için buna guvendiklerini bildikleri için size böyle yapıyorlar
İş mahkemesine şikayet edin , normalde 6 ay sigortali çalışmaz iseniz sıkıntı tek yapmanız gereken şey şuydu işi biraktiysaniz notere gidip iş yerini protesto cekecektiniz