MasSocialMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet edin böyle karaktersiz firmaları numarasını verin avukatiniz diye ben iletişim kurup paranızı ödemeleri için size yardımcı olayım bakın nasıl ödüyorlar o zaman

Siz sakın yanlış bir mesaj atmayın delil olarak kullanmasinlar.

Şikayet ederek hakkınızı çok daha fazlasıyla alırsınız , sigortaya şikayet edin

Lakin kurallar gereği bir iş yerinde 6 ay sigorta olmalı hak talep etmek için buna guvendiklerini bildikleri için size böyle yapıyorlar

İş mahkemesine şikayet edin , normalde 6 ay sigortali çalışmaz iseniz sıkıntı tek yapmanız gereken şey şuydu işi biraktiysaniz notere gidip iş yerini protesto cekecektiniz
40 gün çalıştım hocam firmada. Daha sonrasında işten çıktım.