Üniversite İçin Düşünceleriniz Nelerdir ?
7
●168
- 06-12-2022, 23:02:36Bu sene iyi bir puan almama rağmen tercih yapmadım. Çünkü aklımda çok başka fikirler, projeler vardı. Bunlar için 1 senemi feda ettim ve iyi ki de etmişim diyorum çünkü bir çok hedefime an itibariyle ulaşmış durumdayım fakat... Artık bir raddeden sonra başkalarının yardımına ihtiyacım olduğunu fark ettim. Günlük 6-7 saat uykuyla birlikte geri kalan vaktimi hem yazılım anlamında hem de ders anlamında dolu dolu geçiriyorum. Bu sene üniversiteye gitme kararı aldığım için ders çalışıyorum. Peki bu sene neden üniversiteye gitme kararı aldım ? Artık önceden koyduğum hedeflerime ulaştım ve önümde daha büyük hedefler var, onlara ulaşmak için daha çok çabalamam gerekiyor. Bunun üniversite ile alakası tam olarak şöyle, günümüz şartlarında üniversite okumuş birisiyle okumamış birisi arasında iş bulabilme farkı çok yok bundan ötürü artık milletimiz üniversite okumanın çokta mantıklı olmadığını söylüyor. Bende az da olsa bu konuya katılan birisiyim lakin benim gitmek istememdeki en büyük amaç üniversite ortamındaki bilgiye aç, sürekli başarılar peşinde koşan kişilerle iç içe olmak. Sosyal çevre anlamında bana yardımı dokunabilecek insanlara daha yakın olmak. Sizce bunun için üniversite okumak mantıklı mı değil mi cevaplarınızı düşüncelerinizi bekliyorum.
- 06-12-2022, 23:06:00Eğer yazılım mühendisliği tarzı bir şey okumak istiyorsan mantıklı, bunun için bende büyük ihtimalle bu seneyi mezuna vereceğim seninle aynı fikirdeyim, fakat sosyal ortam olması için bile üniversite tadını herkes almalı bence
- 06-12-2022, 23:07:56Giden herkesi kast etmedim zaten, içlerinde 1-2 tanesi illaki hedefleri uğruna benim gibi düşünen vardır.vigivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 23:09:12Aklımdaki bölüm yazılım mühendisliği, tabi ki üniversite yaşantısı önemli fakat şuan o gözle bakamıyorum çok olayaburakotcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 23:11:03Açıkçası 12.sınıfım şu an ve dil okuyorum, ben de yazılım mühendisliği istiyorum fakat Sayısal bir alan ve 400 puan gibi bir şey, benim için şu derecede imkansız. Bulunduğum şehirdeki üniversitede de pek bir gelecek yok, ailem kalmamı istiyor. doğrusu ben de ne yapacağım bilmiyorum. seneye mezuna bırakıp dershane girip ayt çalışmamı istediler. hayırlısı.krtemirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 23:15:47Hedefim şuan için %1'lik kısım değil. Daha farklı hedeflerim var ve bunun için üniversitede ki o bilgiye aç kişiler gerekiyor. Yine de teşekkürlerRothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ders çalışması zor gelebilir, ama istikrar çok önemli. İstikrarın ipini elinde tutarsan üstesinden gelebilirsin bence önünde hala 6 ay gibi süre varburakotcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle