Bu sene iyi bir puan almama rağmen tercih yapmadım. Çünkü aklımda çok başka fikirler, projeler vardı. Bunlar için 1 senemi feda ettim ve iyi ki de etmişim diyorum çünkü bir çok hedefime an itibariyle ulaşmış durumdayım fakat... Artık bir raddeden sonra başkalarının yardımına ihtiyacım olduğunu fark ettim. Günlük 6-7 saat uykuyla birlikte geri kalan vaktimi hem yazılım anlamında hem de ders anlamında dolu dolu geçiriyorum. Bu sene üniversiteye gitme kararı aldığım için ders çalışıyorum. Peki bu sene neden üniversiteye gitme kararı aldım ? Artık önceden koyduğum hedeflerime ulaştım ve önümde daha büyük hedefler var, onlara ulaşmak için daha çok çabalamam gerekiyor. Bunun üniversite ile alakası tam olarak şöyle, günümüz şartlarında üniversite okumuş birisiyle okumamış birisi arasında iş bulabilme farkı çok yok bundan ötürü artık milletimiz üniversite okumanın çokta mantıklı olmadığını söylüyor. Bende az da olsa bu konuya katılan birisiyim lakin benim gitmek istememdeki en büyük amaç üniversite ortamındaki bilgiye aç, sürekli başarılar peşinde koşan kişilerle iç içe olmak. Sosyal çevre anlamında bana yardımı dokunabilecek insanlara daha yakın olmak. Sizce bunun için üniversite okumak mantıklı mı değil mi cevaplarınızı düşüncelerinizi bekliyorum.