burakotcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer yazılım mühendisliği tarzı bir şey okumak istiyorsan mantıklı, bunun için bende büyük ihtimalle bu seneyi mezuna vereceğim seninle aynı fikirdeyim, fakat sosyal ortam olması için bile üniversite tadını herkes almalı bence
Aklımdaki bölüm yazılım mühendisliği, tabi ki üniversite yaşantısı önemli fakat şuan o gözle bakamıyorum çok olaya