Aklımdaki bölüm yazılım mühendisliği, tabi ki üniversite yaşantısı önemli fakat şuan o gözle bakamıyorum çok olaya
Açıkçası 12.sınıfım şu an ve dil okuyorum, ben de yazılım mühendisliği istiyorum fakat Sayısal bir alan ve 400 puan gibi bir şey, benim için şu derecede imkansız. Bulunduğum şehirdeki üniversitede de pek bir gelecek yok, ailem kalmamı istiyor. doğrusu ben de ne yapacağım bilmiyorum. seneye mezuna bırakıp dershane girip ayt çalışmamı istediler. hayırlısı.