• 07-12-2022, 10:46:07
    #37
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerinde olsam şikayet etmezdim süreç gerçekten çok uzun sürüyor ve ailesine acımak lazım sadaka niyetine hayrını yapmış ol bence
    Bu ne saçma bir düşünce. Ben sizin rızanız olmadan sizden 1600tl para alsam bana hediye mi edeceksiniz parayı? Bugün bu parayı karşılıksız kazanan insan sonucunda birşey olmadığını düşünerek daha nice büyük paraları kazanmaya çalışır.
  • 07-12-2022, 10:51:18
    #38
    Sürecin ne kadar uzun olduğu önemsiz, bahsi geçen ödemenin miktarının niteliğinin de bir o kadar önemsiz olduğu gibi.
    Bugün size bunu yapmayı cüret eden yarın bir başkasına benzer olayı gerçekleştirmeyeceği ne malum? O yüzden sizlere benden naçizane tavsiye olayın takipçisi olmanız.
  • 07-12-2022, 11:33:53
    #39
    Hocam selam, kesinlikle uğraşmalısınız.
    Bugün size yaptı, karşılığını almazsa şayet yarın bir başkasına da yapacak.
    Burada uğraşmaya değmez, sadaka say diyen arkadaşlara kulak asmayın. Giden 3-5 kuruş da olsa bu arkadaş nitelikli d*landırıcı mı ? Evet.
    O zaman karşılığını almalı. Üşenmeyip şikayet dilekçeniz ile birlikte savcılığa gidin bence.
    Dava uzaması vs durumlarından da çekinmeyin. Mevcut cezanın karşılığı dava uzadığı süreç boyunca faize biniyor faiziyle ödenmesi talep ediliyor diye biliyorum bilginize.

    Geçmiş olsun.
  • 07-12-2022, 12:30:05
    #40
    r10 a mail gönderdim şikayetçi olabilmem için kişinin gerekli bilgilerini istedim haber bekliyorum.Bilgilerin geldiğinde gideceğim
  • 07-12-2022, 13:03:07
    #41
    İbrete alem olsun diye direk şikayet etmeniz gerekir.
  • 07-12-2022, 13:16:49
    #42
    Nasılsa mahkeme masraflarını ondan alacaklar bence ver.
  • 07-12-2022, 13:26:09
    #43
    Ufak miktarlar diyip dava etmediğiniz için bu ve bunun gibiler insanları dolandırmaya devam edecekler, miktarın hiç bir önemi yok ama ben uğraşmayım giden 1.600 TL olsun diyorsanız oda sizin bileceğiniz bize birşey söylemek düşmez geçmiş olsun.
  • 07-12-2022, 14:09:47
    #44
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerinde olsam şikayet etmezdim süreç gerçekten çok uzun sürüyor ve ailesine acımak lazım sadaka niyetine hayrını yapmış ol bence
    Sadaka mı : ) şaka mı yapıyorsunuz. Hakkınızın yenilmesine müsaade etmenizi geçtim, ********cılık yapan kişiye cezasız kaldığı için ******cılığa teşvik etmesine sebep olursunuz. Enayi keriz yerine koyularak sizin bir sürü emeklerle kazandığınız 1 liranın bile peşine düşün SAvcılığa suç duyurusunda bulunun süreci uzaktan takip edebilirsiniz. delilleri ıspatları verin yeter. Asla peşini bırakmayın süreç sonunda yalvararak size geri dönüş yapıp o parayı ödeyeyim diye yalvaracaktır.


    Dikkat ettiniz mi şikayet konuları ne denli çoğaldı. Bence r10 yönetimi bu soruna bir el atmalı ve sert katı kurallar koymalı. Ayrıca şikayet konularında ödeme iade edildiği taktirde sorun çözülmüş gibi devam ediliyor. İşi veren bırakın zamanında işi teslim alamadığı gibi şikayet konusu açarak cevap vererek kanıtları oluşturup ekleyerek kaybettiği zamanı kimsenin gözü görmüyor. millet parasını kurtardığına bakıyor ama kaybedilen zamanı müşterisine söz verdiği işi teslim edememeyi bu yüzden kaybettiği müşteri / leri cabası.


    Kim ticari amaçla konu açarsa açsın zamanında ve anlaşmaya göre teslim etmesi ve etmediği takdirde üyelik durumu ne olursa olsun cezai işlem forum yöneticileri tarafından uygulanmalı.
  • 07-12-2022, 14:26:34
    #45
    INFEROX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadaka mı : ) şaka mı yapıyorsunuz. Hakkınızın yenilmesine müsaade etmenizi geçtim, ********cılık yapan kişiye cezasız kaldığı için ******cılığa teşvik etmesine sebep olursunuz. Enayi keriz yerine koyularak sizin bir sürü emeklerle kazandığınız 1 liranın bile peşine düşün SAvcılığa suç duyurusunda bulunun süreci uzaktan takip edebilirsiniz. delilleri ıspatları verin yeter. Asla peşini bırakmayın süreç sonunda yalvararak size geri dönüş yapıp o parayı ödeyeyim diye yalvaracaktır.


    Dikkat ettiniz mi şikayet konuları ne denli çoğaldı. Bence r10 yönetimi bu soruna bir el atmalı ve sert katı kurallar koymalı. Ayrıca şikayet konularında ödeme iade edildiği taktirde sorun çözülmüş gibi devam ediliyor. İşi veren bırakın zamanında işi teslim alamadığı gibi şikayet konusu açarak cevap vererek kanıtları oluşturup ekleyerek kaybettiği zamanı kimsenin gözü görmüyor. millet parasını kurtardığına bakıyor ama kaybedilen zamanı müşterisine söz verdiği işi teslim edememeyi bu yüzden kaybettiği müşteri / leri cabası.


    Kim ticari amaçla konu açarsa açsın zamanında ve anlaşmaya göre teslim etmesi ve etmediği takdirde üyelik durumu ne olursa olsun cezai işlem forum yöneticileri tarafından uygulanmalı.
    şikayet edilmeli fakat avukat parasi zaten 5 kat daha pahalı o miktardan karsi taraf suclu gözükürse bizim avukatimizi karsilamak zorunda evet ama devlet ceza vermeyecegi için avukatini kendin ödüyosun 1600 tl için 10 k vermek matiksiz