yerinde olsam şikayet etmezdim süreç gerçekten çok uzun sürüyor ve ailesine acımak lazım sadaka niyetine hayrını yapmış ol bence
Bu ne saçma bir düşünce. Ben sizin rızanız olmadan sizden 1600tl para alsam bana hediye mi edeceksiniz parayı? Bugün bu parayı karşılıksız kazanan insan sonucunda birşey olmadığını düşünerek daha nice büyük paraları kazanmaya çalışır.