Hocam selam, kesinlikle uğraşmalısınız.
Bugün size yaptı, karşılığını almazsa şayet yarın bir başkasına da yapacak.
Burada uğraşmaya değmez, sadaka say diyen arkadaşlara kulak asmayın. Giden 3-5 kuruş da olsa bu arkadaş nitelikli d*landırıcı mı ? Evet.
O zaman karşılığını almalı. Üşenmeyip şikayet dilekçeniz ile birlikte savcılığa gidin bence.
Dava uzaması vs durumlarından da çekinmeyin. Mevcut cezanın karşılığı dava uzadığı süreç boyunca faize biniyor faiziyle ödenmesi talep ediliyor diye biliyorum bilginize.

Geçmiş olsun.