• 04-12-2022, 15:19:47
    #1
    Ads, Ads Daha çok Ads!
    Merhaba,
    açtığım bir satış konusunda ürün alan müşterilerime aynı sektörde bulunan bir kişi "tek tek" mesaj gönderip "O üründen memnun kalmadıysanız bizim ürünümüzü kullanabilirsiniz" gibi mesaj atıyor ve ürünümüzü kötülüyor.
    Bu kişinin yaptığı şey r10 kurallarına aykırı mıdır? Bence ticaret ahlakına aykırı bir hareket. Eğer r10'a aykırı ise nereye şikayet edebilirim?
  • 04-12-2022, 15:22:37
    #2
    Vay arkadaş nedir bizim bu birbirimizi çekememezliğimiz, Aynı sektör de iş yapan bir çok kişi var ama bu tarz şeyler olmuyor.
  • 04-12-2022, 15:23:59
    #3
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay arkadaş nedir bizim bu birbirimizi çekememezliğimiz, Aynı sektör de iş yapan bir çok kişi var ama bu tarz şeyler olmuyor.
    sebebi basit hocam
    - Hep ben, sadece ben.
  • 04-12-2022, 15:24:22
    #4
    özel mesajla reklam yapmak yasak diye biliyorum bu durum reklama girer bence bir moda durumu anlatın kişi ceza alabilir
  • 04-12-2022, 15:25:18
    #5
    Engelle geç.
  • 04-12-2022, 15:26:37
    #6
    Ads, Ads Daha çok Ads!
    Kesin bir kural varsa kişi hakkında şikayet açmak istiyorum, şikayetim var kategorisi yalnızca ticaret şikayeti için sanırım. Bir moderatör konuyu aydınlatırsa sevinirim.
    Not: kişi müşterilerime r10 dan tek tek mesaj atıyor.
  • 04-12-2022, 15:26:47
    #7
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sebebi basit hocam
    - Hep ben, sadece ben.
    Bıraksınlar ya bu tip şeyleri, Senden, Benden memnun olmayan başka birisi ile iş yapabilir herkesin aklı, fikri, düşüncesi var en nihayetinde çomak sokmaya gerek yok. Neyse umarım bu tarz şeyleri çok duymayız.
  • 04-12-2022, 15:32:50
    #8
    Kim olduğu hakkında tahminim var.