Merhaba,
açtığım bir satış konusunda ürün alan müşterilerime aynı sektörde bulunan bir kişi "tek tek" mesaj gönderip "O üründen memnun kalmadıysanız bizim ürünümüzü kullanabilirsiniz" gibi mesaj atıyor ve ürünümüzü kötülüyor.
Bu kişinin yaptığı şey r10 kurallarına aykırı mıdır? Bence ticaret ahlakına aykırı bir hareket. Eğer r10'a aykırı ise nereye şikayet edebilirim?
R10 hakkında bir sorum var.
7
●334
- 04-12-2022, 15:19:47
- 04-12-2022, 15:23:59sebebi basit hocamreal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Hep ben, sadece ben. - 04-12-2022, 15:26:37Kesin bir kural varsa kişi hakkında şikayet açmak istiyorum, şikayetim var kategorisi yalnızca ticaret şikayeti için sanırım. Bir moderatör konuyu aydınlatırsa sevinirim.
Not: kişi müşterilerime r10 dan tek tek mesaj atıyor. - 04-12-2022, 15:26:47Bıraksınlar ya bu tip şeyleri, Senden, Benden memnun olmayan başka birisi ile iş yapabilir herkesin aklı, fikri, düşüncesi var en nihayetinde çomak sokmaya gerek yok. Neyse umarım bu tarz şeyleri çok duymayız.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
