adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sebebi basit hocam
- Hep ben, sadece ben.
Bıraksınlar ya bu tip şeyleri, Senden, Benden memnun olmayan başka birisi ile iş yapabilir herkesin aklı, fikri, düşüncesi var en nihayetinde çomak sokmaya gerek yok. Neyse umarım bu tarz şeyleri çok duymayız.