Merhaba,
açtığım bir satış konusunda ürün alan müşterilerime aynı sektörde bulunan bir kişi "tek tek" mesaj gönderip "O üründen memnun kalmadıysanız bizim ürünümüzü kullanabilirsiniz" gibi mesaj atıyor ve ürünümüzü kötülüyor.
Bu kişinin yaptığı şey r10 kurallarına aykırı mıdır? Bence ticaret ahlakına aykırı bir hareket. Eğer r10'a aykırı ise nereye şikayet edebilirim?