Konu
R10 hakkında bir sorum var.
04-12-2022, 15:26:37
#6
HiraStudios
Ads, Ads Daha çok Ads!
Kesin bir kural varsa kişi hakkında şikayet açmak istiyorum, şikayetim var kategorisi yalnızca ticaret şikayeti için sanırım. Bir moderatör konuyu aydınlatırsa sevinirim.
Not: kişi müşterilerime r10 dan tek tek mesaj atıyor.