Kesin bir kural varsa kişi hakkında şikayet açmak istiyorum, şikayetim var kategorisi yalnızca ticaret şikayeti için sanırım. Bir moderatör konuyu aydınlatırsa sevinirim.
Not: kişi müşterilerime r10 dan tek tek mesaj atıyor.