Konu
R10 hakkında bir sorum var.
04-12-2022, 15:23:59
#3
adwerd0z1
real2018 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vay arkadaş nedir bizim bu birbirimizi çekememezliğimiz, Aynı sektör de iş yapan bir çok kişi var ama bu tarz şeyler olmuyor.
sebebi basit hocam
- Hep ben, sadece ben.